آخرین مطالب

قضاوت نکنیم...

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۵ ب.ظ
دو ماه پیش با هم حرف زدیم و حس کردم از چیزی ناراحته. سوالی ازش نپرسیدم چون نمی خواستم فکر کنه دارم فضولی می کنم و می ترسیدم نکنه ناراحت بشه. گذشت و گذشت تا دو سه روز پیش. داشتیم حرف می زدیم و باز حس کردم ناراحته. بهش گفت می دونم چند وقته دپرسی اگه چیزی نپرسیدم دلیل داشته ، فکر نکن حواسم بهت نیست. تا اینکه سر درد دلش باز شد و منو شوکه کرد. کی فکرشو می کرد یه دختر که اینقدر شاد و خوشحال و موفقه ، اینقدر مشکل داشته باشه تو زندگیش؟ دختری که من همیشه بهش حسودیم می شد. نه فقط من بلکه خیلی از دوستای مشترکمون و حتی اطرافیانش حس منو داشتن. از اون روز بیشتر از قبل به این نتیجه رسیدم حق ندارم کسی رو قضاوت نکنم هر چند که کار خیلی سختیه.
۹۶/۰۴/۲۳
مریمی ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی