آخرین مطالب

در اوج ماندن...

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

به المپیک 2012 فکر میکنم. به سرزندگی و طراوت کشتی گیرامون. به المپیک 2016 فکر میکنم. فکر میکنم به کشتی گیرایی که دیگه مثل قبل طراوت ندارن. انگار خسته ن ، حال ندارن ، بی رمقن. بعد فکر میکنم شاید خیلی از همین کشتی گیرامون بعد المپیک 2012 میتونستن تو اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کنن. بحث من نتیجه گرفتن یا نگرفتن نیست. بالاخره موفقیت و شکست همیشه همراه هم بودن و هستن و خواهند بود. بحث من " در اوج ماندن ِ ". تو هر مرحله و سطحی که از زندگی هستیم ،تو هر رابطه ای که هستیم. مثلا میتونیم یه وقتی از طرف مقابلمون خداحافظی کنیم و تو زندگیش نباشیم که هیچ دلخوری وبحثی هم بینمون پیش نیاد. اگه تو یه رابطه ای مدام حرف و حدیث و بحث و دعوا باشه ، اگه حوصله رابطه رو نداریم ولی باز به دلایل مختلف اصرار به موندن تو رابطه داریم ، خیلی بد و آزار دهنده میشه.  تمام اون حسای منفی جمع میشن و یهو کات میکنیم. باید باید باید باید بدونیم که چه وقتی تو چه رابطه ای قرار بگیریم و تو چه وقتی نه ولی متاسفانه خیلی وقتها نمیدونیم و نتیجه ش میشه اشک و دلتنگی و هزار و یک جور مشکل دیگه. و دیگر هیچ. 


+نمیدونم قیاس درستی داشتم بین المپیک و رابطه های روزمره یا نه:|

۹۵/۰۵/۲۶
مریمی ...

نظرات  (۴)

البته همین اشتباه در رابطه ها هم خیلی برامون تجربه میاره... 
پاسخ:
اون که 100 % ، ولی خب سختیای خاص خودش رو هم داره.
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۱ سعید یگانه (جاوید)
به نظر من قیاستون کاملاً منطقی و درسته
در اوج موندن هزینه اش خیلی بیشتر از به اوج رسیدنه
محبوب موندن هم نسبت به محبوب شدن هزینه خیلی سنگین تری داره
و همینطور صدها مثال دیگه...

پاسخ:
درسته. مرسی بابت نظرتون.
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۶ پریســآتیـــس (:
فقط میتونم بگم حرفات درستہ و باید روش فکر کنم
پاسخ:
:) فدات
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۷ دختر اسمانی
(: انشالله بارمق شن
پاسخ:
دیگه رمقشون تموم شد و تو کشتی فرنگی دوتا برنز گرفتیم. خلاف دوره ی قبلی که تو اوج بودیم. دنیاس دیگه ، برد و باخت با همن:((