آخرین مطالب

پستی با سه عنوان...

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

برای این پست سه تا عنوان به ذهنم میرسه که بنویسم. مثل :


چنین است رسم سرای درشت ، گهی پشت به زین و گهی زین به پشت (جناب فردوسی)  


یا 


بی کمالی های انسان از سخن پیدا سود ، پسته ی بی مغز چون لب وا کند ، رسوا شود  (جناب سعدی)


یا


تا مرد سخن نگفته باشد ، عیب و هنرش نهفته باشد (جناب سعدی)....



خوشحالم خیلی از کسایی که مصداق ِ بارز سه بیت بالایی هستند ، توسط مردم رد صلاحیت شدند.  خانم نماینده ای که کار ِ زن رو خونه داری و شوهرداری و بچه داری میدونه و دیدن مسابقه ی والیبال رو برای زنان کاری ناشایست تلقی میکنه ؛ آقایونی که علاقه ی زیادی به فحش و توهین و فرافکنی و کارهای عمرانی مثل ساخت و ساز و سیمان و بتن ریختن دارند و یا افرادی که خیلی دلواپس این مملکتند. البته نه اینکه واسه همه ی مشکلات این مملکت دلواپس باشناااا ، نه ، اینا فقط واسه منافع شخصی خودشون دلواپس شدند ولی جوری وانمود میکنند که هرکی ندونه ، فکر میکنه چقدر دلسوزند و چقدر به فکر این مردم و مملکتند.


 خانم ِ نماینده ، شما که خودتون تو مجلس حضور داشتید ، چطوری میتونستید به خونه داریتون برسید؟ مگه نه اینکه جمله ی گهربارتون رو خودتون با حضور توی مجلس به عنوان یه زن شاغل ، نقض فرمودید؟ اگه کار ِ زن فقط خونه داری ِ ، شما چرا تو مجلس حضور داشتید؟ نکنه مجبور بودید؟؟ حالا اگه به هردلیلی تو مجلس حضور داشتید و از کار خونه هم غافل میشدید ، مردم واسه راحتی ِ شما و صرفا به خاطر نظر شما درباره ی زن و وطایفش ، به شما رای ندادند و شما از این به بعد ، با فراغ بال میتونید تو خونه باشید و به وظایفتون هم برسید و مسابقه ی والیبال رو هم از تلویزیون تماشا کنید. 


آقایون ِ محترم ، شما هم میتونید به فحش ها و فرافکنی هاتون ادامه بدید و عرصه ی سیمان و بتن و چماق رو متحول کنید. آقایونی هم  که همه از فسادهای اقتصادی و مالی شما خبر دارند ولی باز دم از دلواپس بودن میزنید و ادعای دلسوزی میکنید ، خوشحالم که دیگه جایی در مجلس ندارید و جناب شیخی که در یکی از مصاحبه هاتون در سال 84 فرموده بودید که در نظام اسلامی ، رای مردم هیچ اعتبار شرعی و قانونی نداره و فقط رضایت ولی فقیه مهمه ، خوشحالم که توسط همین مردمی که بهشون بی احترامی کردید ، رد صلاحیت شدید. 



پی نوشت 1 : یه عده به خاطر منفعت شخصی و ثروت و قدرت ، به راحتی شرافت خودشونو زیر پا میذارن و با رشوه دادن سعی میکنن نظر مردمو عوض کنن. اینجور آدما میدونن شرافت و مال حلال یعنی چه؟ نماینده ای که رای مردم رو خریدی ، الان خیلی خوشحالی؟؟؟ آره بایدم خوشحال باشی ، چون خود ِ مردم هم مقصرن و از ماست که بر ماست. ولی باور کن نتیجه ی این کاراتو یه روزی میبینی. حالا خوش باش و خوش بگذرون و اصلا هم به مردم ِ شهرت و مشکلاتشون فکر نکن و فقط تکیه بده به صندلی های بهارستان و چرت بزن باشد که رستگار شوی...

پی نوشت 2 : تو فضای مجازی ، مطالب طنزی درباره ی خیلی از نمایندگانی که که موفق به حضور دوباره و چندباره:)))) در مجلس نشدند منتشر شده که بیشتر این مطالب هم درباره ی جناب حداد عادل بوده و ایشون هم خیلی بزرگوارانه با قضیه برخورد کردند. ممنون بابت جنبه و ظرفیت ایشون. 


۹۴/۱۲/۰۹
مریمی ...

نظرات  (۲)

۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۳ عابدین چالش
هر کسی که بداخلاقی کند بد اخلاق است. چه این و چه آن . 
چه امروز و چه دیروز و چه فردا . 

امیدوارم با انتخاب هامون پشت سردار مقاومت و امنیت مون رو خالی نکرده باشیم. 
امیدوارم مجبور نشیم به جای مقاومت توی سوریه و لبنان و ... توی خاک خودمون دوباره به مقاومت و شنیدن نعره های توپ و تانک دشمنان پشت شیشه های اتاقمان عادت کنیم. 

سلام 
ممنون بابت نکته یادآوری کننده تان. 
به امید موفقیت 

پاسخ:
سلام جناب چالش. بله ، همیشه و در هر رمان و مکانی ، شاهد بداخلاقی هایی هستیم ولی یه سری آدما نماد بداخلاقیو حرفهای عجیب و غریب به حساب میان:| 
منم امیدوارم...ممنون ، همچین موفقیت شما..
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۹ مــــــــ. یــ.مــ
:)
خیلی عالی بود تلنگر خوبی زدی مریم جانم:)
پاسخ:
ممنون میم بانوی عزیز:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی