آخرین مطالب

چتر ها را باید بست...

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

  اگه من مخترع چتر بودم ، حتما تو قسمت توضیحاتش مینوشتم "استفاده از چتر فقط در موارد حاد و خیلی ضروری ، مجاز است. در غیر این صورت ، جرم محسوب میشود و پیگرد قانونی دارد". 


بارون ، اشکهای خداست. چرا نمیخوایم اشکهای خدا رو حس کنیم؟؟ خدا گاهی وقتها آروم اشک میریزه. اونوقتهاست که میتونیم ساعتها زیر ِ آسمون خدا قدم بزنیم و اشکهاشو حس کنیم. گاهی وقتها ، اشک خدا شدید ِ:( اونوقتم شاید بتونیم بدون چتر ، اشکهاشو حس کنیم ولی ممکنه سرما بخوریم و خب فکر نمیکنم خدا هم راضی باشه که ما مریض بشیم. 


 

اونوقتهایی که خدا ، آروم اشک میریزه ، چترهامونو ببندیم و بریم زیر ِ اشکهای لطیف خدا:) و مطمئن باشیم که هم خدا حس ِ خوبی خواهد داشت و هم حال ِ خودمون خوب میشه:) سپاسگزاری رو فراموش نکنیم.


چترها را باید بست

زیر باران باید رفت...


+ زنده یاد سپهری

۹۴/۱۲/۰۵
مریمی ...

نظرات  (۳)

ایول زیبا بود
پاسخ:
زیبا میبینی:) ممنون:)
من کلا از چتر استفاده نمیکنم. هیچ وقت. حتی زیر بارونای همیشگی شمال و بارونای رگباری جنوب.عاشق بارونم. و معمولا بارون که میادمیدوم زیرش. البته اگه جلوی مامانم باشه سرو صداش درمیاد که سرما میخوری. که البته خداروشکر هیچوقت سرما نمیخورم
پاسخ:
چه خوب که سرما نمیخوری و میتونی لذت ببری:) مامانا همیشه نگرانن دیگه:) ولی من چون سابقه ی سرماخوردگی دارم ، زیر بارونای خیلی شدید  به اجبار از چتر استفاده میکنم:(( 
باران یعنی سلام خدا....
پاسخ:
چه تعبیر خاصی:) و ما چقدر به این سلام دلنشین بی اهمیتیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی