آخرین مطالب

شیرین تر از انگور:)...

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

اولین بار که با مفهوم رادیوی اینترنتی آشنا شدم ، وقتی بود که گوشه ی سمت چپ وبلاگ زهرا تو قسمت لینکستان ، اسم رادیو روغن حبه ی انگور به چشمم خورد. اسمش برام جالب بود. اونموقع آدرسش /www.cassettii.com/angoor بود. وارد سایت شدم و یکی دوتا از برنامه هاشونو دانلود کردم و خیلی خوشم اومد. اونموقع بود که فهمیدم به این جور برنامه ها میگن پادکست.

یه رادیوی اینترنتی که آرامش بخش و دلنشین بود.  مثل یه کافه ی دنج که پر از خوردنی ها و نوشیدنی های خوشمزه و گواراس. خوردنی ها و نوشیدنی هایی از جنس کتاب ، شعر ، فیلم ، موسیقی و ... . تا اینکه آدرسش عوض شد و من نمیدونستم. به عادت همیشگی به خودم گفتم غصه نخور ، کائنات آدرسشو بهت میده. چند ماه گذشت تا اینکه چند وقت پیش سایت رنگی رنگی یه مطلبی منتشر کرد به اسم برای خودت دانشگاه بساز. همینطور که داشتم مطلب رو میخوندم ، اسم رادیو روغن حبه ی انگور رو دیدم:) حالا دیگه آدرس جدیدش رو داشتم و خیلی خوشحال بودم:) دلم میخواست این رادیوی دوست داشتنی رو بهتون معرفی کنم. میتونین برنامه هاشو دانلود کنید و  بعد گذروندن ِ یه روز سخت و پرمشغله ، چشماتونو ببندید و هندزفری رو تو گوشتون بذارید و وارد کافه ای بشید که با بقیه ی کافه های دنیا فرق داره. مطمئنم که پشیمون نمیشید:) 


بفرمایید انگور میل کنید:)  [لطفا کلیک کنید]

۹۴/۱۱/۱۹
مریمی ...

نظرات  (۲)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۴ صآب خونـه
سلام 
اگه موافقید و دوست دارید خبر بدید وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
+ امضا صابخونه
پاسخ:
سلام جناب صابخونه. یکی دو روز پیش به وبتون سر زدم و بعضی از پستاتونو دوست داشتم:) 
آخخخخخخ آخخخخ 
نمی دونی چه حس خوبی وقتی میای تو  وبلاگ دوستی که همیشه با کامنتاش پر انرژی میشدی ... وقتی می تونی توام بخونیش و براش بنویسی ... 
اول از همه خوشحالم که اینجام ... که اینجا دارمت ... خیلی ها روگم کردم ولی خوشحالم که تو گم نشدی بین اون خیلی ها ... 
در مورد این رادیو اینترنتی هم میرم ببینم چیه ... حتماً خوبه که معرفیش کردی :)
پاسخ:
سلام دوست قدیمی:) و حس خوبتر وقتیه که میبینی دوستایی که چندسالی خوانندشون بودی ، میان و برات کامنت میذارن:) منم خوشحالم که اینجایی و برام مینویسی:) میفهمم بعد اتفاقات بلاگفا خیلیا گم شدن:( حتما بهش سر بزن و برنامه های قدیمیشون رو هم دانلود کن و میتونی کتابهای صونیشون رو هم بخری:) میبوسمت آسیه ی عزیزم:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی