آخرین مطالب

ای نام تو بهترین سرآغاز...

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

به نام خدا..

من مریمی هستم. چند سال ِ که وبگردی میکنم. تو این مدت دوستای خوبی پیدا کردم و اگه حمل بر خودستایی نباشه ، دوست خوبی هم بودم و هستم:). همیشه به نوشتن علاقه داشتم ولی یه ترسی مانع نوشتنم میشد. اینکه تو یه وبلاگ بنویسم و یه عده بیان بخونن و کامنت بذارن برام خیلی ترسناک بود و البته هنوزم ترسناک ِ...ترس از اینکه نکنه نوشته هام تقلیدی باشه از نوشته های بقیه ، یا ترس از مجبور به سانسور کردن یا سانسور شدن و خیلی چیزای دیگه. در نتیجه واسه دل خودم مینوشتم و آدرس وبلاگام رو هیچ کس نداشت. اما الان میخوام مثل بقیه باشم ، بنویسم و نترسم از خونده شدن ، قضاوت شدن و.... شاید دیر شده باشه و شاید با وجود ِ اینهمه شبکه ی مجازی دیگه نوشتن تو وبلاگ بی معنی باشه اما من میخوام به ترسم غلبه کنم و بنویسم. 


+الهی به امید تو..

آمین..

۹۴/۰۹/۱۸
مریمی ...

نظرات  (۲)

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۰ Hamid ‌‌‌‌
سلام افرین به غیرتت
به نظر مطالب درون وب هر شخص شاید فقط واسه دل خودش باشه به عبارتی دل نوشته باشه و دوست داشته باشه به اشتراک بذاره حتی فقط برای یک نفر.
و اگر هم تقلیدی از شخص یا هر چیز دیگه ای هم باشه به کسی مربوط نمیشه حالا این که به خیلیا هم اجازه نظر دادن داده شده لطفی بوده که مدیر وب در اختیار کاربر گذاشته نباید ازش سواستفاده کرد
امیدوارم موفق باشی چه درین فضای مجازی چه در تمام طول زندگی
آمین...
پاسخ:
سلام جناب ِ حمید ، خب بله وبلاگ میتونه یه محیطی باشه برای دلنوشته ولی باید حرف ِ دل همون بلاگر باشه نه تقلیدی از نوشته های بقیه. هرچند من اینقدر وبلاگای متفاوت خوندم که همشون به نوعی روم تاثیر گذاشتن و خیلی از مطالبی هم که خوندم حرف دل خودم بوده ولی تا جایی که در توانم باشه سعی میکنم از زاویه دید ِ خودم پست بذارم. ممنون بابت دعاتون ، همچنین موفقیت خودتون. آمین. 
:)
پاسخ:
؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی