آخرین مطالب

نام گذاری...

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ
روزها و ماه های من ، نام و هدف خاصی دارند. این نام گذاری ها بستگی به حال و هوایم دارند و به هیچ وجه روتین و یکنواخت نیست. مثلا ممکن است یک روز تا شب فقط ترانه های ابی را گوش بدهم. یا حس و حالم جوری باشد که یک ماه را به ترانه های گوگوش اختصاص دهم. یا مثلا یک هفته فقط ترانه ی اسپانیولی گوش بدهم و هفته ی بعد ترانه های ادل و تیلور سویفت. ممکن است یکماه وقت بگذارم و همشهری داستان های قدیمی ام را بخوانم و ماه بعد ، بیشتر وقتم را به خواندن مجله های یوگا اختصاص بدهم. ممکن است یک هفته صبح تا شب وبگردی کنم و به وبلاگهای محتلف سر بزنم و حتی وبلاگهای بلاگفا را که الان متروکه شده اند را بخوانم ( در بیشتر مواقع حتی کامنتهای قدیمی ام را هم میخوانم ) و بعد ممکن است یک تا دوماه یا حتی بیشتر از فضای وبلاگ و وبگردی دور باشم. یک هفته را به فیلم دیدن اختصاص می دهم و بعد احتمال اینکه تا هفته ها و ماه های بعد هیچ فیلمی نبینم ، زیاد است. نمی دانم این خصوصیتم خوب است یا بد. نمی دانم به خاطر عدم برنامه ریزی مناسب است یا به خاطر این است که نمی توانم هر روز را به فیلم و موسیقی و کتاب و مجله و وبگردی اختصاص بدهم یا کلا حال و هوایم اینجوری است. این روزها ، روز ِ ابی است و مدام ترانه هایش را گوش میدهم یا برای خودم زمزمه می کنم. مخصوصا ترانه ی پوست شیر و قسمتی که میگوید " کسی شاید باشه شاید ، کسی که دستاش قفس نیست". این روزها خیلی به این ترانه و این بیت فکر میکنم. شما چطور؟ حس و حال من رو میتونید درک کنید؟ شما هم از این نام گذاری ها برای خودتون دارید؟
۹۶/۰۴/۰۲
مریمی ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی