آخرین مطالب

این نیز بگذرد...

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ب.ظ

شرایط خوبی ندارم. اوضاع و احول خانوادگیمون به هم ریخته س. ناامیدیم ، افسرده ایم ، عصبی و ناراحتیم. آرامش نداریم. هرچقدر سعی میکنم حالمونو خوب کنم ، نمیشه. خسته م. کم آوردم واقعا. دیگه نمیتونم نقاب بزنم و بگم و بخندم. دیگه نمیتونم الکی به بقیه انرژی مثبت بدم. شور و شوق جوونی ندارم. همه چیز به هم ریخته س و ما فقط شاهد و ناظریم تا بلکه اتفاقی بیفته و شرایط بهتر بشه. دلم بی دغدغدگی میخواد. دلم میخواد واسه یه بارم که شده ، نگران خانواده و آینده نباشم. این روزا فقط میتونم به خودم بگم این نیز بگذرد...



+ اینجا یه خونه ی متروکه س ولی اگه کسی گذرش به اینجا افتاد ، منو ببخشه بابت پستای دپرس کننده م... 

۹۵/۱۰/۲۰
مریمی ...

نظرات  (۴)

شادی هاتون روز افزون

خداوند یارتون
پاسخ:
ممنون جناب تفتی.
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۵ شـاهـ پـَری
منم کلی روزای سخت گذروندم..
وقتی کسی می گه "روزام سخته" دیگه استخونام تیر می کشه از درد و ناراحتی..
می فهممش با تمام وجودم :(
پاسخ:
میدونم پری:( ببخش که ناراحتت کردم با پستم:( 
الهی که روزهای سختت تموم بشه و آرامش نصیبت بشه:) 
ان شالله دلتون آروم بگیره
پاسخ:
ممنونم:)
انشالله که اروم میشی 
پاسخ:
انشالله:) مرسی آوای عزیز:)