آخرین مطالب

دل های واقعی در فضای مجازی...

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ

اینجا فضای مجازی است و با هر هویتی که دلمان بخواهد ، میتوانیم حضور داشته باشیم ، بنویسیم ، عکسهایمان را به اشتراک بگذاریم ، حرفهای قلمبه سلمبه بزنیم ، فحش بدهیم و خیلی راحت دل بشکنیم. بلاگر با سابقه ای که طبق گفته ی خودش ، 10 سال از شروع وب نویسیش میگذشت، به خاطر رفتارها و حرفهای زشت ِ عده ای ، مجبور شد اینجا را ترک کند و عطای نوشتن را به لقایش ببخشد. کم نیستند از این دست بلاگرها و متاسفانه وضعیت اینستاگرام هم همین است.  قضاوت کردن و اظهار نظر کردن درباره بقیه خیلی راحت است ، تهمت زدن و توهین کردن خیلی راحت است ولی اگر خودمان را جای آن آدمی بگذاریم که قضاوتش میکنیم ، شاید کمی به خودمان بیاییم و فکر کنیم که به راحتی دل ِ آدمها را نشکنیم. بیشتر مهربان باشیم ، بیشتر مراعات کنیم..لطفا..

۹۵/۰۹/۲۵
مریمی ...

نظرات  (۱)

۲۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۱ تبارک منصوری
22 فوریه.... :(
به نظرم ربطی به مجازی بودن یا نبودن فضا نداره...این آدما تو واقعیت هم پتانسیل توهین و تهمت و قضاوت کردن رو دارن...خیلی راحت!
پاسخ:
دقیقا و پستاشو خیلی دوست داشتم ولی حیف..آره حرفتون درسته ولی ایراد کار اینجاست که عده ای فکر میکنند تو فضای مجازی دل ادما هم مجازیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی