آخرین مطالب

سراشیبی ِ اسفند...

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ
اسفند مثل سرسره س. پایین سرسره هم ، فروردین وایساده و با لبخند بهمون نگاه میکنه. منتظره ما از سرسره بریم پایین و بعد ، بپریم تو بغلش:). 

اسفند مثل یه سربازی ِ که داره به ثانیه های پایانی پستش نزدیک میشه و خیلی سریع ، میخواد پستو بسپاره به یه سرباز ِ تازه نفس ِ دیگه و خودش بره استراحت کنه تا یه سال ِ دیگه. 

تو اسفند ماه ، زمان یه جور دیگه س. اصلا 24 ساعت نیست. حاضرم شرط ببندم که زمان 12 ساعته یا حتی کمتر ، مثلا 6 ساعت یا حتی کمتر و کمتر. اصلا نمیدونی کی روز میشه کی شب میشه. چشم رو هم بذاری ، سال ، تحویل شده.  به همین سادگی. 

یکشنبه ی هفته ی بعد ، اول ِ فروردین ِ و من طبق اول ِ فروردین های هر سال ، غمگینم. یه غم و ناراحتی ِ خاص. ناراحتی بابت اینکه زمان چقدر سریع میگذره و من چقدر تنبلی کردم و چقدر کار عقب افتاده دارم که سال به سال رو هم تلنبار میشن و هرچقدر هم برنامه ریزی میکنم که بهشون عمل کنم ، بی فایده س:(. هرچند یکی از تصمیمات اساسیم در سال 95 ، انجام دادن به موقع کارهاست و بستن پرونده ی کارهای عقب افتاده. همینجا در محضر خدا و شما دوستان ، قول میدم که به تصمیمم وفادار باشم:) آمین. 


+ مجله ی همشهری داستان رو میخونید؟ اگه تا حالا نخوندینش ، حتما نسخه ی ویژه ی نوروزش رو تهیه کنید و به داستانهای صوتیش هم حتما گوش بدید:) 

روزهای پایانی اسفندتون ، پر از حس ِ خوب... آمین. 

۹۴/۱۲/۲۳
مریمی ...

نظرات  (۲)

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۲ پریســـآتیـــــس : )
آمین
همچنین برای خودت مریم بانو

کلی کار و هدف عقب مونده دارم . کلی
پاسخ:
ممنون پریسای عزیز:) الهی که امسال به همه ی کارها و هدفهای عقب افتاده ت برسی:) آمین.
خیلی تشبیه قشنگی بود از اسفند ... امسال برای من خیلی خیلی زود گذشت ...
باورم نمیشه سال 94 تموم شد ... من که انگار هیچ کاری نکردم ... ان شاا.. برات سال جدید بهترین اتفاقا بیفته و سال خوبی باشه ... 
پاسخ:
قشنگ میخونی آسیه جان:) برای منم همینطور ، البته هرسال میگم وای چقدر زود گذشت... 
94 که برای شما و همسری خیلی خاطره انگیز بود:) الهی که 95 خاطره انگیز تر و دلنشین تر باشه براتون:) آمین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی