آخرین مطالب

ادامه ی مطلب را دریابید:)

 

آیزاک لمب یک پسر جوان اهل اهل ایالت اورگان امریکا برای گرفتن جواب مثبت ازدواج از دختر مورد علاقه اش دست به ابتکار جالبی زد که به یکی از پربیننده ترین ها ویدئو ها در سایت یوتیبوب تبدیل شد. در روز 23 ماه مه ، آیزاک لمب از دوست دخترش امی فرانک تا به خانه ی پدری اش در شهر پورتلند بیاید.برادر آیزاک در برابر خانه از دختر از همه جا بی خبر میخواهد تا در صندوق عقب خودروی شاسی بلندی که قبلا در آنجا پارک شده ، بنشیند و گوشب هدفونی را روی گوش هایش بگذارد.

با شروع آهنگ که ترانه ی "ازدواج با تو" از "برونو مارس" است ، ماشین ناگهان به حرکت می افتد و یکدفعه دوستان آشنایان در حالت لب خوانی و اجرای ترانه به نوبت از گوشه و کنار خیابان در برابر دیدگان حیرت زده ی دختر ظاهر میشوند. در پایان اجرای این کنسرت بزرگ ، که بیش از 50 نفر در آن شرکت داشته اند ، آیزاک لمب در حال خواندن ترانه ، راهش را از میان جمعیت خندان به سوی دوست دخترش باز میکند ، در برابرش زانو میزند و از او تقاضای ازدواج میکند. در نهایت جواب مثبت دختر با تشویق و هیجان حاضران رو به رو میشود.

در تمام این لحظات ، یک دوربین تمامی صحنه ها را ضبط کرده و در گوشه ی تصویر نیز چهره ی بهت زده و غافلگیر شده ی امی فرانک دیده میشود که از صندوق عقب یک ماشین در حال حرکت ، با خنده نظاره گر این کنسرت است.

 

تشکر ویژه از سوی "برونو مارس" :

 

این ویدئو تنها چند روز پس از قرار داده شدن در سایت یوتیوب ،بیش از 19 میلیون بیننده  ( تا دو هفته بعد از انتشار و تنها یک صفحه بیش از 13 میلیون بیننده) پیدا میکند و شهرت آیزاک لمب و امی فرانک در عرض یک شب تا به آن اندازه میرسد که شبکه ی تلویزیونی NBC از آنها برای شرکت در یکی از برنامه ی های پر مخاطب خود دعوت میکند. به گفته ی آیزاک لمب ، دوست دخرش شایسته ی برگزاری چنین مراسم خواستگاری خلاقانه و پر زحمتی بوده است.

امی فرانک نیز غافلگیری اش را از این مراسم بدون وصف خوانده و بهترین لحظه را زمانی دانسته که جمعیت در حال رقص از وسط شکافته میشود و آیزاک در برابر چشمانش ظاهر میشود.

این ویدئو در سایت یوتیوب هزاران کامنت دریافت کرد و برونو مارس خواننده ی پر طرفدار امریکایی نیز که از ترانه اش در این مراسم خواستگاری استفاده شده ، در صفحه ی توییتر خود با تبریک و بهترین آرزوها برای این زوج جوان نوشته است : "من خودم نمیتوانستم ویدئو کلیپ بهتری برای این ترانه بسازم ، ممنون". 

به گفته ی آیزاک لمب ، او و همسرش هزاران پیام از سراسر دنیا دریافت کرده اند . حتی مردی از لهستان نیز در ایمیل خود خطاب به آیزاک نوشته است که دیدن این ویدئو باعث شده تا او بار دیگر به عشق ایمان بیاورد.

 

منبع : www.20ist.com

 

*مریمی نوشت : قابل توجه پسرها:-DDDD ، البته دخترها هم باید ثابت کنند که شایستگی این کار رو دارند که در 100 % موارد هم همینطوره:-D

 

این ویدئوی زیبا را ببینید:) 

 

دریافت                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

 

۹۴/۱۱/۰۹
مریمی ...

نظرات  (۵)

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۶ پریســـا عسڪری
چقدر جالب

حیف که نمیتونم دان کنم
پاسخ:
چرا؟ لینک مشکل داره؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۷ پریســـا عسڪری
نه .. من با گوشی کارامو انجام میدم .. برام سخته
پاسخ:
من که نمیتونم:)))با گوشی فقط میتونم پنل مدیریت رو چک کنم وگرنه واسه پست گذاشتن و جواب دادن کامنت و وبگردی حتما باید  از لپ تاپ استفاده کنم. حتی واسه تلگرام و لاین هم با لپ تاپ راحت ترم:))))
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۴ Hamid ‌‌‌‌
عجب
چقد جالب واقعا حتما هردوشون لایق همچین اتفاقی بودن
مبارکشون باشه ایشالا ازین بهترش واسه ما ایرانیا... 
پاسخ:
اوهوم:) امیدوارم...
:)
پاسخ:
:)
بسیار جالب و رویایی :-)
پاسخ:
:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی