آخرین مطالب

وارونگی (2) ...

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

+تو اصلا بلدی رژ لب بزنی؟

+ من هر وقت تو رو دیدم ، این کوله ی مشکیت همراهت بود..

+ خاله م گفته : از مریم خیلی خوشم میاد ، اعتماد به نفس داره بدون ِ آرایش میاد دانشگاه..

 

و حرفهایی از این قبیل...



من یه دختر ِ عقب افتاده ی املم که لوازم آرایش ندارم و بلد نیستم آرایش کنم. من عقب افتاده م چون ساعتها وقت صرف ِ آرایش نمیکنم. چون قدر جوونیم رو میدونم. چون دلم میخواد خودم باشه نه اینکه نقاب بزنم. من عقب افتاده م چون موهامو رنگ نکردم ، ابروام پهن و بلند ِ ، چون ظاهر و تیپم تو دانشگاه خیلی معمولی ِ ، نه اینکه با ساپورت و مانتوی مجلسی براق و کفش ِ پاشنه بلند 20 سانتی و کیف کوچیکی که فقط جای لوازم آرایش داره و بس ، برم دانشگاه. 


الان دخترای کوچیک به راحتی آرایش میکنن و مامان باباشون هم کلی ذوق میکنن. آخه این ذوق کردن داره؟؟؟ این گریه کردن داره نه ذوق کردن. وقتی دخترای سرزمینم قدر ِ جوونی و زیبایی ِ طبیعیشون رو نمیدونن ، باید به حالشون گریه کرد. و گریه ی بیشتر برای عده ای از پسران و مردان سرزمینم که تو این دوره زمونه علاقه ی عجیبی به آرایش پیدا کردن:| 


 خانوما  یک ظرافت و لطافت ِ خاصی رو باید تو چهره و رفتارشون داشته باشن و آقایون هم یه مردونگی ِ خاص ، اما متاسفانه این روزا نه خبری از ظرافت هست نه مردونگی. دخترایی که با آرایش غلیظ و تیپ و ظاهر ِ عجیب ، شبیه به اژدهای هفت سر شدن و آدم با دیدنشون زهر ِ ترک میشه و پسرایی که ابرو برمیدارن و ظاهر و قیافه و مدل حرف زدنشون دخترانه س. یه خانوم چطور میتونه به همچین مردی تکیه کنه؟؟؟ 


و دیگر هیچ...

۹۴/۱۱/۰۵
مریمی ...

نظرات  (۴)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۴ مــــــــ. یــ.مــ
آره مریم دقت کردی تو فیلم و سریالای خارجی دختراشون چقد ساده ن؟
اونا کلا معتقدن که لوازم آرایشی برای وقتیه که پوست زیبایی خودشو از دست بده:)))
منم اُمُلم :/
پاسخ:
دقیقا..خیلی ساده و معمولین. امل بودن چیز خوبی است:) خیلی از دخترها فکر میکنن آرایش یک راهی ِ برای جلب توجه جنس ِ مخالف ، در صورتی که بیشنر مردها علاقه ی چندانی به آرایش غلیظ ندارن.
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۰ پریســـا عسڪری
آره خیلی آرایش ِ غلیظ باب شده :/ و اینکه خیلی سبک زندگی بی آرایش ِ غلیظ، یا آرایش ِ خیلی ملایم ِ غربی ها رو دوست دارم

متاسفانه مرد ها دیگه این تفاوت رو تشخیص نمیدن و زیباییت رو با آرایش میبینن ..

من خودم باشگاه که میرم آرایشا در حد ِ آرایش ِ عروسه :|
آدم تو خیابون که قدم میزنه اعتماد به نفسش میچسبه به صفر :/ مخصوصا ما دختر چادری ها :/ البته من همیشه یه آرایش ِ ملایم دارم 
پاسخ:
پریسا یکی از دوستام چند روز پیش میگفت :"دختری رو میشناسم که وقتی میخواد بیاد بیرون ، صورتشو گریم میکنه" یعنی من هنگ کرده بودم با شنیدن این حرف..آخه دخترهای غربی موقع عروسیشون هم اینقدر آرایش ندارن:|  درباره ی مردها هم شاید اینطور باشه ولی خیلی از مردها هم هستن که زیبایی طبیعی دخترا رو میپسندن...با صفر شدن اعتماد به نفس به شدت موافقم:))))) من خودم حس ِ ناخالصی بهم دست میده:|

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۳ عابدین چالش
می گفت : من متوجه نمی شم ، یک خانم دو میلیون تومان برای رنگ مو و رژ و واکس و ... خرج کرده ولی ما چهارصد هزار تومان کل خونمون رو رنگ کردیم و خیلی قشنگ هم شده . ما راضی هستیم و اون خانم هنوز راضی نشده به قیافه اش !!!! 

امل 
چه واژه جالبی !!!! 
واقعا امل کسی هست که خودش هست ، یا کسی هست که از خودش بودن می ترسه ؟ 
ای کاش همه بی نقاب باشن تا اثر دروغ روی چهره نباشه . 
خیلی وقت ها همین آرایش نمادی از دروغ هست . معرفی دروغین . 

چه جالب !!! 
پاسخ:
چه طنز تلخی...:((

امل از نظر خیلی از آدمهای امروزی ، یعنی یه دختر دون ِ نقاب.. بدون ِ ترس و دغدغه از اینکه وای الان آرایشم پاک شده و همه قیافمو میبینن...
میل به زیبایی تو وجود هممون هست به خصوص خانوما و همه ی خانوما دوست دارن زیبا تر به نظر برسن ولی هرچیزی یه حدی داره دیگه.. آرایش ملایم خوبه ولی الان بیشتر دخترا یه جوری آرایش میکنن انگار جادوگرن:|
عــآقــا اینجوری باشه منم یه دختر عقب افتـاده و اُمُلم...........

خوب آرایش دوس ندارم دیگــــه ... چی کـار کنم ؟ :|
پاسخ:
به جمع عقب ماندگان امل خوش آمدی دوست جان:))))))) 
هیچ کار عزیزم ، بشین جلوی آینه و از دیدن ِ زیبایی طبیعیت لذت ببر:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی