آخرین مطالب

هر کسی را بهر کاری ساختند...

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

اعتراف میکنم که خیلی وقتها ، به گفته هام پایبند نیستم. خوب حرف میزنم ولی در عمل ، صفر ِ صفرم. مثل این حرفم که آدم نباید خودشو با بقیه مقایسه کنه. چون هرکس توانایی ِ خاص ِ خودشو داره. ولی در عمل ، خیلی کم به این حرفم پایبندم. بعضیا یه سری از از کارها رو بهتر از من انجام میدن. تواناییشون تو ارتباط با دیگران و جذب مخاطب خیلی بالاس. حالا اگه من بهشون حسادت کنم ، فقط به خودم ضربه میزنم و لاغیر. این روزا سر یه قضیه ای دپرسم و مدام فکر میکنم که چرا من نباید مثل فلانی باشم؟؟؟ خیلی وقتها اشک میریزم مثل ِ الان و به همون فلانی ، حسودی میکنم. 

خدایا این حس رو از من بگیر. لطفا...


هر کسی را بهر کاری ساختند
میل آن را در دلش انداختند

+جناب مولانا

۹۴/۱۰/۳۰
مریمی ...

نظرات  (۶)

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۴ شادان ....
دوست عزیز.تو هم تمرین کن. میشی عین اون. بقول دکتر ازمندیان نگو خوش به حال فلانی. بگو خوش به خال خودم یه سال دیگه. و سعی کن تو این یکسال تغییر کنی
پاسخ:
سلام شادان ِ شاد:) مرسی بابت حضورت و مرسی بابت توصیه ت:) آخه شادان واقعا نمیشه. یه عده یه شخصیت محبوب و کاریزماتیکی دارن و تو خیلی از کارا موفقن.. سعی میکنم تلاش کنم...
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۵ شادان ....
میشه عزیزم.اون یه عده هم مسیری رو طی کردن که به اینجا رسیدن. 
پاسخ:
دقیقا همینه شادان. اون شخصی که درباره ش نوشتم ، یه پشتوانه و یه مسیری رو پشت سر گذاشته و حالا داره بهره برداری میکنه...
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۷ شادان ....
خب دیگه پس تو هم مسیرت رو شروع کن. حتی اگه چند سال طول بکشه 
پاسخ:
چشم:) ممنون بابت راهنماییت:)
من هیچ وقت ادم حسودی نبودم و نیستم
یا همون حس رقابت با کسی رو نداشتم ته دلم یه حسی بهم میگه اون خدایی که من ازش بهترینو میخام ادمای دیگه هم خداشون همونه و چه بسا اونا بنده های خوب ترین برای خدا
پاسخ:
عزیزم....باهات موافقم:) میدونی نبات من فکر میکنم حسادت مدلای مختلف داره ، یه وقت من به یه نفر حسودی میکنم و از شدت حسادت ، میخوام اونو پیش همه کس و همه جا خراب کنم ، یه وقتم حسودی میکنم ولی همش به خودم میگم چرا من نباید مثل فلانی باشم و خودخوری میکنم:((( متوجه منظورم میشی؟ شاید این غبطه باشه البته که همیشه هم این حسو به سری از آدما داشتم نه اینکه بخوام خرابشون کنم.. اونایی که منو از نزدیک میشناسن میدونن من همیشه بابت شادیا و موفقیتاشون خوشحال میشم. یعنی نمیگم خدایا هیچ کس موفق و خوشبخت نباشه و فقط من خوشبخت بشم. حس میکنم این حسی که تو پستم درباره ش نوشتم بابت کمبود اعتماد به نفس ِ و خود کم بینی ای که تو وجودم هست:((( الهی که بهترین ها نصیبت بشه نبات جان:) آمین.
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۲ عابدین چالش
سلام 
دوست عزیز 
چرا همیشه به بالادستی خودت نگاه می کنی تا فقط حس حسادت داشته باشی؟ 
پیشنهاد می کنم به ازاء هر فرد بالاتری که می بینی و حسادت می کنی به یک نفر پائین تر از خودت هم نگاه کن و به خودت حسودی کن ، منظور اینکه به خودت عشق بورز . با خودت حس خوب رو تجربه کن . 
برعکسش هم باید باشه . هر وقت پائین دستی خودت رو دیدی و انرژی گرفتی ، به بالادستی خودت هم نگاه کن و مسیر پیش روی خودت رو هم برای پیشرفت ترسیم کن . 

به قول آقای خوبم : 
به مسیری که گذروندیم تا به اینجا رسیدیم نگاه کنید و همچنین به مسیر پیش رو هم نگاه کنید و برای آینده تلاش کنید . 
آقا رو از هر طرف که بخونی آقاست . 
--- 
پی نوشت : منظور از آقا همسر نیست (اشتباه نشوید!!!) منظور سرور و سید هست . 
پاسخ:
سلام دوست محترم:) حرفاتون درسته:) پدرم هم همیشه میگن آدم باید دونفر پایین تر از خودش و دو نفر بالاتر از خودشو ببینه. ممنون بابت حضور و توصیه ی ارزشمندتون:)
منم زیاد غبطه می خورم به حال ادما
ممنون گل دخترکم
پاسخ:
عزیزم... 

قربونت نبات مهربون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی